לידיעת אחראי האירוע/השוכר:

  1. השכרת המועדונים מיועדת לתושבי המועצה בלבד.
  2. המועדונים ניתנים להשכרה במידה ובמועד הנדרש לא מתקיימות בו פעילויות מועצתיות אחרות כגון חוגים אירועים לכלל הקהילה וכו'.
  3. יש לתאם שבועיים מראש את תאריך הזמנת המועדון ופינויו עם חוי רכזת חוגים.
  4. יש לקבל את אישור מזכיר המושב לעריכת אירועים.
  5. יש להגיע למשרדי המועצה לחתום על חוזה השכרת המועדון ולהסדיר את התשלום.
  6. השוכר אחראי למועדון ולציוד הנמצא בתוכו.
  7. אין להסיר את התמונות מהקירות.
  8. אין להוציא ציוד מחוץ למועדון.
  9. אין לבשל ו/או לטגן במועדון – אלא במטבח בלבד.
  10. אין לפתוח חדרים סגורים – אלא ברשות אחראי/ת המועדון.
  11. קישוטים ניתן לתלות מבלי לגרום נזק למועדון ולהסירם בתום האירוע..
  12. אין להשאיר ילדים עד גיל 18 ללא השגחת מבוגר – נוכחות הורה חובה בכל זמן האירוע.
  13. אחריות לגבי האירוע ותכניו חלה על שוכר המועדון (ואינה חלה על המועצה).
  14. אחריות לגבי אישורים: משטרתיים, ביטחוניים, בטיחותיים, תברואתיים, ביטוחיים, וכל דרישה אחרת הנובעת מקיום האירוע חלה על השוכר ובאחריותו (ואינם באחריות המועצה).
  15. יש לוודא כי הכביש יהיה פנוי למעבר מכוניות ואוטובוסים ולא יחסמו הכניסות לבתי התושבים לאורך האירוע.
  16. יש להישמע להוראות הקבועות בחוק בתוך המועדון ומחוצה לו ואין להפריע את מנוחת השכנים בכפוף להוראות אלו.

לאחר האירוע

  • על השוכר להביא עמו כלי ניקוי וחומרי ניקיון לצורך ניקיון האולם.
  • לפנות את האשפה לתוך הפחים הנמצאים מחוץ למועדון במגרש החנייה שליד גן שעשועים ולא אצל פחי השכנים (במקרה והפח מלא יש לפנות הזבל לפח הביתי).
  • לטאטא ולשטוף את המועדון (כולל הכניסה למועדון, מטבח, חדרי שירותים ומתחם המדשאה הסמוך למועדון).
  • לנקות את השולחנות ולאסוף את הכסאות
  • בסיום האירוע יש לתאם פגישה עם אחראי/ת המועדון כדי לבדוק אם המועדון הוחזר נקי, מסודר ועם הציוד בו תקין וכן כדי להחזיר את מפתח המועדון.

עלויות השכרת מועדון (בכל היישובים)

האירוע מחיר
ימי הולדת עד גיל 18 ומסיבות יום הולדת גיוס ושחרור 250 ש"ח
בזאר, ברית, בר מצווה, חינה, יום הולדת למבוגר (מעל גיל 18 שאינו חייל/ת בסדיר) 400 ש"ח
חתונה + אירועים יוצאי דופן 600 ש"ח

ידוע לי שעליי לעמוד בתנאי השכרת מועדון כפי שהובאו לידיעתי, כמו כן עליי:

  1. להחזיר את המועדון שטוף, נקי ומסודר למחרת בבוקר או לפי הוראה אחרת המוסכמת על ידי המזמין ונציג המועצה.
  2. בסיום האירוע יש להחזיר את המועדון למצבו הקודם על מנת לאפשר המשך פעילות רגילה.
  3. לשאת באחריות לגבי כל נזק שייגרם לציוד או למבנה או לצד ג' כלשהו בעטיו של האירוע
  4. ידוע לי שעליי לתאם עם אחראי/ת המועדון מועד לקבלת האולם והמפתח לפני האירוע וכן מועד להחזרת המפתח ובדיקת תקינות המועדון וניקיונו בסיום האירוע.
  5. ידוע לי כי אין המועצה אחראית על כל נזק שייגרם כתוצאה מהשכרת המועדון ואני מתחייב לשפות את המועצה על כל הוצאה או ו/או נזק כאמור.
Browser not supported

לידיעתכם במהלך השנה מתקיימות במועדונים פעילויות שוטפות של חוגי העשרה: חוגים, הרצאות, אירועים וכו'. אנא שמרו על המועדונים על מנת שתוכלו להמשיך להשתמש וליהנות מהם.

בברכה
רוטשטיין אונגר חוי, רכזת חוגים וספורט